Let's dance to joy divission

nu har vi packat ihop vara saker och ska snart ta taget in till melbourne.
dar kommer de kommande dagarna att spenderas och tiden kommer att fordrivas med:
- Melbourne zoo
- Melbourne aquarium
- Great ocean road
- beachen
- och formodligen god mat, god dryck och trevliga manniskor.

vet inte hur mycket tillgang till internet vi kommer att ha, men far vi tid over ska vi se till att fixa lite inlagg aven under veckan. annars har jag dromt mardrommar inatt, sjuka sadana, dromt att jag skulle do, att jag blev kidnappad och att ett mc-gang var ute efter mig!
agnes sover fortfarande sa bast jag gar och vacker henne nu!

meeeen ha det sa bra dar hemma och ta hand om er
LOVE emelie

Kommentarer
Postat av: Marie

Ta hand om er, håll ihop !!!! Mamma M

2009-12-14 @ 09:08:46
Postat av: Anonym

uppdatera nu tjejer! jag vill veta hur det är med er! :D

2009-12-16 @ 19:23:11
Postat av: maja

för helvete uppdatera så vi har nått att göra här hemme :D livi'n the dream wohooooooooooe!! pussar och kramar

2009-12-17 @ 19:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0