saturday

idag regnar det och jag fryser!!
har precis varit ute och sprungit. jag har aldrig nagonsin haft ett sant langt uppehall ifran lopningen som nu. det gick sadar skulle man kunna saga. jag sprang vilse och trodde jag skulle falla ihop och do av trotthet. men jag hittade tillslut tillbaka och efter mycket om och men lever jag fortfarande.
agnes har ont i halsen, stackarn!! ska nog gora en kopp te till henne (hon orkar inte gora en sjalv) och badda om henne.
haller pa att forsoka lagga upp bilder pa facebook, finns ju ett x antal nya. men kan bara lagga upp 5 bilder i taget och jag spyyyyyyyyyyyyyyyyr snart for det gar sa sakta. far se om jag orkar fullfolja det, annars tar vi det en annan dag.
vi far se vad denna dag har att erbjuda, vadret ar ju mindre bra somsagt. sa pa aterseende!!

LOVE emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0