Sondag!

Har lega sjalv ute i solen/molnen idag och snart last ut min underbara bok "Den forlorade symbolen". Cassandra och Emelie orkar inte ga upp idag i princip. Hard kvall...

Borjade med att vi at middag har hemma - Lamm! Jag alskar lamm! Sa mycket bra start. Akte sedan till en som heter juri som bodde i ungefar det lyxigaste huset jag satt min fot i. Sjukt Nice!
Frammat 10 tiden akte vi sedan ned till Sorrento, ligger typ langst ned av kusten, for att ga till en krog? Jag vet faktiskt inte vad man ska kalla det. Det hade inget dansgolv sa fel att anvada nattklubb eller sa. Men det var ingen krog heller riktigt bara sjukt stort och en jattestor terras sa Salong eller natt kanske? Men jakligt mycket folk och riktigt trevligt...

....var dock tvungna att ta taxi hem...mmm Billigt!:)



Dan, Jane, Juri och jag


Dan och Emelie


Utikten fran Juris egna lilla terras...Duger


Juri, Jane och Bunny:)




Emelie, Cass och Simone


Emelie, Cass och James


Sassha och lost folk i bakgrunden:)

Imorgon blir det som sagt att aka in Till Melbourne och bo dar nagra natter. Trevligt!

Nehe nu ska jag ut och lasa klart boken ja...

Eder Agnes










Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad trevligt ni ser ut att ha det, Agnes! Blir lite avundsjuk på era lata dagar ;) I och för sig har jag det inte alltför jobbigt, men det vore ju rätt nice att ligga vid en pool och läsa en bra bok en hel dag...



Sjukt snygg outfit du hade! Grr! Stor kram till dig och fortsätt njuta där borta :)

2009-12-13 @ 18:19:52
URL: http://jessicaiusa.blogg.se/
Postat av: Marie

Ha en skön dag vid poolen, här hemma snöar det.....

Mamma M

2009-12-13 @ 18:56:44
Postat av: Sofie Catapult

Anges! Du måste lägga upp fler bilder på snygga killar! Har du fått nåt ragg än?



Vi saknar dig!



Puss!

2009-12-17 @ 15:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0