update

Hellohellohellooooooo!
Lange sen sist nu..
Har aterigen intagit melbourne efter de fem sjukaste, galnaste, roligaste och mest varda veckorna i vara liv.
Har i melbourne sysselsatter vi oss med att ladda upp batterierna infor hemfard och hong kong. Detta gor vi genom poolhang, strandhang och att lasa bocker pa altanen med havsutsikt. Vi later aven vara levrar aterhamta sig (med undantag ifran kvallen som kommer) och vi tar igen oss efter de fem festligaste veckorna nagonsin.

Idag ringde klockan 06.45, en lordag.. varfor? jo for att vi foljde med och kollade pa caroline som hade tennismatch. Hon vann vilket var mycket kul! :) grattisgrattis. Darefter har vi sovit med tanke pa den oerhort tidiga uppstigningen. Agnes sover fortfarande medans jag precis kom hem ifran en loprunda. Haller pa att vacka mina muskler till liv igen efter fem veckor utan allt for mycket anstragning. Det gar sadar och jag kanner mig som en stor slemboll, far vi ta tag i ordentligt nar jag kommer hem. har man semester sa har man..
Ikvall ar det alltsa dags for att aterigen inta alkohol, sista utgangen i melbourne (mornington) innan hemfard och vi kooooooor!

Inte langt kvar tills vi kommer hem nu heller..
Forvantar oss ett javla liv da!!!!!!!!!!!!!

Ska ga och kolla om agnes lever nu, sovit lite for lange nu kanner jag.
ta hand om er sa ses vi SNAAAAAAAAAART!! :):)

PUSS Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0