Cheeky monkey

HOOOOOOLA!
NU har vi intagit Byron Bay efter nagra dagar i Surfers Paradise. I Surfers Paradise har det njutits, njutits, njutits. aa ungefar sa!
just nu ar det varmt som fan rent ut sagt. Agnes och jag har under dagen checkat in pa hostlet, hur frascht som helst!! har delar vi rum med tio andra personer, inte traffat en enda av dem an sa vi vantar med spanning! vi har legat pa stranden och njutit annu mer an vad vi gjort.
nar vi lag pa stranden och njot bestamde jag mig for att ta ett njutbart dopp i det kristallbla havet. gar i och det ar mer an skont, njuter i nagra minuter innan jag bestammer mig for att ga upp. nar vattnet borjar bli grundare branner det till sa ofattbart jakla mycket pa min vad, jag ar hur smart som helst och tar min vanstra hand och slar bort det som branner = det branner mig lika mycket pa handen. far panik och springer upp till agnes. berattar vad som hant och agnes intar handlingsberedskap. detta innebar att hon drar ner bikinibyxorna och satter sig pa huk i kisstallning, jag far sedan fora in mina skadade kroppsdelar i agnes kisstrale for att lindra smartan.
aa ungefar sadar gick det till. smartan har nu iallafall gatt over och jag mar bra. nu vantar passion pop (fjortis backpackar dricka), billig mat, wet t-shirt competition, vet inte om jag ska anvanda mina tillgangar och medverka. (alskar att jag ar en sa serios manniska)
fem natter kommer nu spenderas har i Byron bay och pa fredag satter vi oss pa en buss i 15 timmar for att ta oss till sydney dar vara extremt alskvadra vanner henrik och adam kommer att ta emot oss och lata oss sova hos dem istallet for pa gatan. hur bra som helst!! aven anna staaf och hennes vanninor kommer att befinna sig i sydney samtidigt som oss sa det blir antagligen mer an gaaaaaalet!

vi mar iallafall bra och vi har haft det samre.
ta hand om er sa tar vi han om varandra.
LOVE emelie och agnes!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma Annika

Blev det någon medverkan i wet t-shirt competition??

2010-01-11 @ 08:10:15
Postat av: tesss

är ni allvarliga med kissandet? haha :D

2010-01-11 @ 19:09:52
Postat av: Whalle

jag hade oxå kissat på dig om jag varit där Emelie ;)

2010-01-14 @ 16:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0