Some pictures



¨
Här får ni en liten hög med bilder ifrån Byron Bay.
Gårdagskvällen blev spontan. Överdrivet mycket vin och vi alla spårade. Henke och Agnes fick kasta in handduken tidigt medans jag, adam och oxford tjejerna höll låda enda in på småtimmarna. Då blev hemlängtan stor och jag tjöt konstant i 2,5 timme medans älskvärda människor där hemma fick avlösa varanda på telefonen. Idag har vi alla mått som vi förtjänar. Agnes, Henke och Adam drog precis till oxford street för att laga mat tillsammans med de andra tjejerna. Jag är hur trött som helst så passar på att vara lite för mig själv här i lägenheten. Ganska skönt att få vara lite själv, har man inte varit allt för mycket under de senaste månaderna. Faktiskt inte en enda gång. När man sitter på toan typ..
nu ska jag laga lite nudlar och kolla serier. vardagslyx!!
puss och kärlek ifrån Emelie!!!

Kommentarer
Postat av: tessan

Hoppas det blir bättre nu de sista veckorna! Njut nu för tusan. Snart är du tillbaka här hemma i kalla Sverige igen och då får vi ta igen all tid. Men nu är du där och lever livet in i det sista! Okej? :) jag vill inte höra något annat kära du. Ha det bra! Älskar er båda! PUSSS <3

2010-01-19 @ 22:33:54
Postat av: Miriam

ingen mer hemlängtan sista månaden nu! linköping är grått och tråkigt &människorna likaså.



jävlar vilken säxy bränna ni fått tjejer. kommer hålla mig undan tills ni börjar tappan'



<3 krama om varann!

2010-01-20 @ 21:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0