;

Emlie har precis tvingat mig skriva ett inlagg sa visst:) Ar fortfarande i Byron och det ar sa sjukt underbart bra har! Varmt varmt varmt bara! Men man ska inte klaga, ska tydligen bli mycket sammre nar vi kommer till Sydney sa bast att njuta!
Gardagen spenderades med vara rumsvanner. Minsann! hade sjukt trevligt. Kvallen slutade i alla fall med en salig blandning av folk nere pa stranden, var av en spelade diggerlidoo?? aa ni fattar och gitarr m.m. Och han var sjukt bra, Arligt! Dock blev han ju bara battre och battre enligt han sjalv ju mer weed han tog.  Lugn Lina! ...HAN TOG!..:)
Gick sedan tilbaka till Hostlet dar jag hittade en Svensk tjej fran Orebro. blir utgang med henne och hennes kompis ikvall. Kommer bli skitkul!

Annrs ska vi ga till STRRAAANDEN mmm Lyssna bara pa ordet STraaaanden.... Och bada i vaaagorna och soooolaaaa... och idag ska jag ligga kvar laaaange och lasa medan solen gar ner, kan vara det basta som finns!:)

Imorgon ska vi i alla fall aka pa en dagstur till nan konstig stad har inte sa mycket koll, men Aussie killarna pa vart rum har rekomenderat det starkt sa Why not? Dessutom borjar jag bli  mycket rastlos av allt solande.

Det ar val ungefar det jag har att saga atm.
Jag har det ganska bra:)

Kommentarer
Postat av: Mamma M

Låter härligt, nästa vecka kan jag säga det samma. Kramar

2010-01-12 @ 10:01:09
Postat av: cecilia

Jag kan tuvärr inte säga det samma. Här är det jätte kallt och i våran lägenhet 18 grader. Råkar jag slicka på någon möbel sitter ju säkert tungan fast där.

Mendet är ju tur att någrahar det bra där ute i världen. Sola på nu... ;)



Kramar Cecilia och Alice

2010-01-12 @ 22:31:32
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0