Onsdag

Fan då! hade just skrivit ett låååångt inlägg! Med massa bilder! Men va händer, datorn får damp!
Så djupa andetag...
börjar om...
Dom andra ligger och sover, Adam och Henke gick up vid 6 för att se på handbollen och Emelie har blivit drabbad av nått hon är trött hela tiden. Igår var Jag och Henke och Adam som sagt hos tjerna. Vi kollade in ungefär Linköpings alla bloggar medan killarna lagade , hör och häpna Flygande jakob. Smakade så gott! kollade på blåsningen med och frammåt 12 åkte vi hem.
Idag ska vi i alla fall på horseracing, första gången i mitt liv....om dom andra vaknar snart vill säga.
hade skrivit lite om Emelie och min planering med, men får bli lite kortare nu. Bor kvar här till lördag sen blir det hostel i 4 nätter och Anna kommer hit med, Fy fan va vi har att ta igen då! På lördag vakas det antagligen Partybuss med genom Sydney med lite olika stopp. Kan nog bli skitkul! Annars drar vi tillbaka till melbourne i 4 nätter och ut till tasmanien antagligen för att sedan spendera sista veckan i frankstone igen.
Bilderna var ju som tur var inte såååå jobbiga att lägga upp igen.
Utanför operahuset
Botanic garden
Hos tjerna på Oxfoord
Ser mer dragen ut än på riktigt, jag lovar:)
Sanna, Adam och Malin
Jennifer, kiwi och Henke
vid Sidebar tror jag
var tvungen att ta med denna vackra bidl med.
Och Ett Grattis till min älskade mor med som fyller idag och trevlig resa!:)
Eder Agnes

Kommentarer
Postat av: lina

åh gu¨d så bruna och snygga ni är dååhh!

2010-01-20 @ 22:01:35
Postat av: Mamma Annika

Tasmanien blir nog häftigt. Ha det så gott, inte lång tid kvar nu, så se till att njuta. Kram

2010-01-21 @ 14:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0