Sydney tar kal pa mig!

Har kommer en otroligt snabb uppdatering.
Bor alltsa pa hostel nu i 4 natter inne i city sidney ( 2 natter kvar).
I lordags var det utgang igen. Borjade med forfest pa oxford. trevligt trevligt. Skulle sedan ga till the scary canary for lite drinkar. Val dar splittrades vi redan:) jag och Emelie drog till Sidebar. Emelie blev dock nekand, men det har vi ju alla blivit. Dar motte vi var nya vann johan. Jag hittade en autralienare som bott i sverige osv han gav oss iaf skjuts ner Till kings Cross dar vi festade till 9 pa morgonen. :) det fint det! Och dom andra hade tydligen gatt hem ganska tidigt, hade ocksa blivit nekade nan klubb. Harda vaka har nere1 Inte som 55:an:)

Och pa sondan anlander Anna, Linnea och Amandea hit. Jag kunde inte sova sa jag gick och motte anna pa formiddan for en fika. Sjukt kul att se varndra igen. :) Mot kvallen sen gick vi forst till anna och deras hostel for att forfesta. Men gick ganska snabbt till Oxford istallet. Blev inte sa manga pa utgangen. Jag, Anna, Sanna, Philip och Sannas gamla belgare:) Gick till diverse stallen pa Kings Cross Strippklubb igen osv. Men sjukt kul vare. Kom hem vid 7 imorse igen sa gick dirrekt och at frukost i min ensamhet. Sen forsokte jag sova igen, gick inget vidare.
Sa idag akte jag och emelie till bondi , bara for att vi var tvugna vadret var inte det basta men okje. nu kan vi iaf checka av Bondi:) Och nu har vi varit och atit sushi och fikat.

Sa en lite uppdatering om va som hant de senaste dagrana. Har ju bokat om biljetten med sa vi akter till hong Kong den 11 feb.! SHOPPING!:)
 Imorgon ar det Australian day (national dag) sa blir att traffa alla nere i hyde park for goon ( bag in box) frukost:) Det blir nog riktigt nice skulle jag tro! massa upptradanden och happenings imorgon! Party heeeela daan!!! Sen pa onsdag innan vi aker till Melbourne ska vi se Avatar pa Imax, Varldens storsta 3D bio!

JA det ar okej att vara avis;)

Puss Agnes


Kommentarer
Postat av: lina

ta det lungt för i helvete! saknar massa, massa! <3 big love

2010-01-26 @ 14:28:43
Postat av: cecilia

En fråga bara: När sover du egentligen? :) Man kan ju inte säga att du inte lever livet i alla fall.. Helt rätt! Kramen

2010-01-26 @ 21:00:55
URL: http://ceciliasplace.blogg.se/
Postat av: Mamma M

Tack för gratulationen Agnes och vet du nu är jag så gammal så jag tror jag gör bäst i att inte läsa bloggen. Herregud man blir ju mörkrädd.

Mamma M

2010-01-27 @ 15:38:05
Postat av: Tess

Fan vad jag saknar er två! :)

2010-01-30 @ 14:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0