SYDNEY!!

Befinner oss just nu i Sydney tillsammans med henke och adam.
tiden har hittills spenderats med strandhäng, gissa malmslättsprofil, alkohol, förfest på Oxford street, utgång, sovmorgon, parkhäng, fika och en liten, liten rundvisning.  idag skiner solen och det är tänkt att vi ska ligga och jobba på brännan hela dagen. De andra sover fortfarande, fick i uppgift att dra upp dem ur sängen igår kväll så att vi kan komma iväg till stranden skapligt. Det fick jag såklart skit för nu när jag drog på Jul,jul strålande jul för att väcka upp dem. Sååååå får se om jag vågar mig på ett nytt försök annars åker jag till stranden själv det här håller inte..
Hoppas det är bra med er hemma i kylan och var inte allt för avundsjuka på oss.
Puss och kärlek ifrån Emelie

Kommentarer
Postat av: sanna

Släng in lite bilder så blir vi säkert avis! KOM IGEN NU! :)

2010-01-18 @ 11:45:32
Postat av: miriam

hahaha. gissa malmslättprofil ;) körde du med "fattig och ful.. men snäll ändå" ? håller med sanna om bilderna! BÄTTRE UPPDATERING TACK.

2010-01-18 @ 18:51:19
Postat av: tess

Låter toppen!! NJUT NU IN I DET SISTA, lova mig det båda två! OKEJ ? Saknar er min turturduvor. PUSS <3

2010-01-18 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0